Konferenzagenda / Mittwoch, 22.03.
Digital Customer Excellence

Mittwoch / 22.03. / Stage 1

09:30

Eröffnung

09:50
10:20

Themenblock: CRM & Customer Experience

    Sprecher:
  • Dr. Martin Böhn Senior Analyst, Head of Enterprise Content Management BARC - Business Application Research Center
    Dr. Martin Böhn, BARC - Business Application Research Center
12:30
13:00

Themenblock: Lead Management

    Sprecher:
  • Christina Rahtgens Managerin Analytics & Tools Roland Berger Strategy Consultants
    Christina Rahtgens, Roland Berger Strategy Consultants
    Diskussion:
  • Sven Bruck Inhaber, Geschäftsführer Die Dialogagenten
    Sven Bruck, Die Dialogagenten
  • Michael Koch Key Account Manager / Stellv. Vorsitz Blackbit / Fokusgruppe Social Media BVDW
    Michael Koch,  Blackbit / Fokusgruppe Social Media BVDW
14:50
    Sprecher:
  • Sven Bruck Inhaber, Geschäftsführer Die Dialogagenten
    Sven Bruck, Die Dialogagenten
15:00
15:30

Themenblock: Digital Customer Service

    Sprecher:
  • Rainer Kolm Inhaber i-CEM Institut für Customer Experience Management
    Rainer Kolm, i-CEM Institut für Customer Experience Management
    Diskussion:
  • Karsten Baumhöfer, MYCOM
  • Ulf Kossol Stellvertretender Vorsitzender Social Media Fokusgruppe (BVDW), Head of Social Business Technology T-Systems Multimedia Solutions
    Ulf Kossol, T-Systems Multimedia Solutions
  • Norbert Klinnert Geschäftsführer Noxum GmbH
    Norbert Klinnert, Noxum GmbH
    Sprecher:
  • Markus Slivovsky Senior Consultant Marketing Solutions Arvato Systems
    Markus Slivovsky, Arvato Systems
17:30
    Diskussion:
  • Rainer Kolm Inhaber i-CEM Institut für Customer Experience Management
    Rainer Kolm, i-CEM Institut für Customer Experience Management
  • Markus Slivovsky Senior Consultant Marketing Solutions Arvato Systems
    Markus Slivovsky, Arvato Systems